Si no canvia la configuració del seu navegador, vostè accepta la seva utilització. Saber más

Acepto

Segons l'entitat que la gestiona:

Segons el termini de temps que romanen activades:

Segons la seva finalitat:

Nom

Domini

Finalitat

Pròpia / de Tercers

_ga

_gali

_gat

__utma

www.google.com/analytics/via .wordpress.com

Usada per distingir usuaris i sessions. Informació sobre el nombre de visites realitzat per l'usuari. Identifica també quan va ser la primera i l'última vegada que va visitar la pàgina.

__utmz

accounts.google.com

Google Accounts

Consentiment

Fundació Consorts Guasch mai guardem les dades personals dels nostres usuaris, a excepció de l'adreça IP d'acord amb el descrit anteriorment, llevat que vulguis registrar, de forma voluntària per tal de gaudir dels continguts i serveis que posem a la teva disposició o de rebre informació sobre promocions i continguts del teu interès.

[2] http://www.google.com/intl/es/policies/privacy/

El Centre de Dia

És un espai de convivència, que substitueix la pròpia llar, de manera parcial durant unes hores al dia en què s'ofereix una atenció integral en un entorn segur i confortable. Un espai,, en el qual es realitzen activitats enfocades a millorar i mantenir les capacitats funcionals dels usuaris, prevenint l’augment de la dependència, promocionant l'envelliment positiu, mantenint el vincle amb la família i amb l'entorn comunitari.

És un servei de suport que compleix una funció essencial a les famílies, mentre la persona gran es troba en aquest recurs, la família pot descansar de la seva atenció. Un servei de proximitat d'atenció a la vida diària centrat en la persona, de qualitat, individualitzat, adaptat a les seves característiques, respectuós, afectuós i professional.